året 2015 - oktober till december

Då var det dags för sista delen i min tillbakablick på 2015, i alla fall i den här formen. Under de här månaderna har ju bloggen hängt med till stor del så blir inte riktigt lika mycket bilder som i de tidigare inläggen, är ni väldigt intresserade av vad jag gjort under de senaste månaderna kan ni ta en titt i arkivet. Men nu tar vi och börjar med...
 
Oktober:
Första helgen i oktober åkte jag och David upp till Stockholm för lite olika påhitt. Till att börja med gick vi och såg Trailer Park Boys live i Annexet. Så sjukt roliga, skrattade ihjäl mig lite. Dagen efter åt vi lunch på Räkan där räkorna kommer in med en radiostyrd båt, sen tog vi oss till Nacka för att gå på öl- och whiskeymässa. Smakade massa knasiga öler och strosade runt och tittade i montrarna.
 
Det var personalfest för alla kommunanställda. Skövde kommun hade slått på stort med Måns Zelmerlöv som konfrencier.
 
Jag och Michaela passade på att lapa de sista solstrålarna och den allra sista värmen genom en fotopromenad på Billingen.
 
I slutet av oktober fyllde Viktor år så vi SOS-firade honom med lite olika uppdrag och lekar.
 
November:
I november försökte jag fota lite fina bilder på Hilma. Lättare sagt en gjort när man inte har någon till hjälp, men några stycken fina bilder fick jag i alla fall.
 
Jag och dessa trevliga typer var uppe på Billingen och grillade korv en söndag eftermiddag. Mysfaktor till max.
 
Jag och Michaela gjorde egna Hogwarts Acceptance Letters och skickade ut till Louise och Lee som en festinbjudan till en fest med Harry Potter-tema vi ska ha senare i vinter/vår. Här hittar ni hur vi gick till väga.
 
December:
Jag började december med frukostbuffé på Redfellas här i stan tillsammans med Michaela och Louise.
 
Under en vecka åkte jag till Kap Verde med min pappas sida av familjen. Sol, bad och mat i mängder. Vill ni läsa mer om resan hittar ni det under kategorin Resor. Alla inlägg har dock inte hunnit publiceras än utan det kommer komma ett då och då.
 
Julen firades i Göteborg med Davids familj. En supermysig dag och kväll.
 
Och det var mitt år det. Året som kommer har massor av roligt inplanerat redan nu. Vad ska ni få höra snart men tror jag sparar det till ett eget inlägg. Har ni haft ett bra 2015?
 
Tillbakablickar | |
Upp