personalfest i skövde

I onsdags var det dags för mig och mina kollegor (och ungefär 1100 andra människor) att inta Arena Skövde för en personalfest som Skövde kommun har anordnat för alla kommunala arbetare.
 
Efter fördrink och mingel var det dags att sätta sig till bords. Vi hamnade ganska långt från scenen tråkigt nog. Men hade supertrevligt för det så ska absolut inte klaga. Den som kan se vem kvällens konferencier var (alltså snubben på skärmen) får en applåd.
 
Såhär såg jag förresten ut under kvällen (toaselfies <3). Svart klänning med fickor och till det svarta strumpbyxor och klackar.
 
Men åter till själva kvällen. Förrätten var redan serverad när vi kom in. Västerbottenostpaj med romsås, supergod!
 
Här har ni för övrigt konferenciern. Måns Zelmerlöv i egen hög person.
 
Här har ni varmrätten. Majskyckling med gratinerad bakpotatis och grönpepparsås. Väldigt gott även det här.
 
Efterrätten var mascarpone med chokladsås och lite annat. Föll inte riktigt mig i smaken då det smakade alldeles för mycket mandelmassa = not my cup of tea.
 
Lite då och då kom Ann Westin och ståuppade en stund. Skrattade så jag grät ett par gånger.
 
Kvällen avslutades med att Måns spelade. Både sina låtar lite annat. Bra var han i alla fall, och då är jag ändå ingen större Måns-fantast egentligen.
 
Vi hade en supertrevlig kväll och får väl tacka Skövde kommun för detta.
 
Allmänt | |
#1 - - ISA:

oj det var ingen dålig satsning det! Vad fin du var kvällen till ära med :)

Svar: Nee, dom satsade ordentligt på den här festen :) nämen vad snäll du är ^^
Amanda Martinsson

Upp