maj x fyra

Maj brukar vara en händelserik månad för mig. Förrutom att jag fyller år så får man liksom lust att hitta på massa saker i och med att det blir varmare, grönare och ljusare. Tänkte i alla fall att vi tar oss en liten tillbakablick på händelser i maj vid fyra andra tillfällen.
 
Maj 2009 tog jag studenten i spöregn och typ 10 grader... Vi hade iallefall större tur med vädret på balen som ni kan se här ovan.
 
2010 skulle Cissis ponny säljas så fotade lite fina bilder på Cissi och Potter.
 
Nu hoppar vi till 2012, då spenderade jag en helg uppe i pappas stuga i Flen. Superhärligt väder och massor med bilder blev det.
 
I maj 2013 intog Skövdes studentliv Kneippbyn och Gotland tillsammans med typ tusen andra studenter i Sverige. Fyra dagar med sol, ovvar och fest. Så jäkla härligt!
 
Håller tummarna för att maj i år blir lika bra som denna månaden brukar. Men skulle tro det, svårt att misslyckas med världens bästa månad liksom.
Tillbakablickar | |
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Hoppas p en god maj för dig :D :D För mig också! Den har börjat himla fint!

Svar: Tack :D och visst har det? Himla fin månad det här ^^
Amanda Martinsson

#2 - - Sandra:

Åh, så härliga bilder! Hoppas verkligen att det här årets maj blir lika fin :)

Svar: Ja, det hoppas jag med ^^
Amanda Martinsson

Upp