vad jag har ätit i veckan #20

Välkomna till ännu en titt på vad jag har ätit under veckan. Har levt i en princip tom lägenhet eftersom vi flyttade alla grejer förra helgen men hade en arbetvecka i Skövde kvar. Hade en idé om att köra webcam-bilder hela veckan men råkade visst bli tre mobilbilder på slutet.
 
Söndag: Mackor och nudlar. Var hemma sent från Göteborg och var sååå sugen på instant ramen så det fick det blir helt enkelt.
 
Måndag: Sojachorizo i bröd.
 
Tisdag: Morots- och ingefärsbollar, curly fries och Max green & garlic-sås.
 
Onsdag: Ugnslagad lax, spaghetti och Max green & garlic-sås. Passade på att laga mat på bland det sista jag hade hemma efter en lååång dag med jobb, utvecklingssamtal och flyttstäd.
 
Torsdag: Sista kvällen i Skövde slutade med pizza på golvet och sleepover i min tomma lägenhet. Bra slut på en annars väldigt sorglig dag...
 
Fredag: Spenderade kvällen på Scandinavium och horse show med några Sjöis-kollegor. Slutade med att jag åt en overprizad qourngryta med röd curry.
 
Lördag: Hade planerat att köpa sushi från sushistället vid oss men dom hade visst stängt. Efter lite velande på Hemköp köpte vi hem lite plockmat.
 
Veckan som kommer nu ska jag laga massa mat! Saknar att testa nya recept och att stå i köket.
 
Ätbart | |
#1 - - lovisa:

vilken kul koncept med webcam-bilderna! cutie!

Svar: kul att du tycker det ^^ när kameran låg nerpackad borta i göteborg så fick man försöka hitta på något annat :)
Amanda Martinsson

Upp