sex anledningar till att en solig vinterkväll i stallet är bra för själen

• En pussvänlig mule
• En glad häst
• Sol som glittrar i snön och värmer lite försiktigt
• Massa gosig vinterpäls
• Fluffiga hästöron
• Dovt hovklapper mot vägen
Hästar | |
#1 - - Lis Mari:

sv: Och tur är väl det, det är ju inte precis hälsokost ;)

Underbara bilder, så ljust och tjusigt :)

Svar: Haha, sant. Men himla gott ^^
Ååh, tack :)
Amanda Martinsson

#2 - - lovisa:

åh, fantastiskt mysinlägg! <2+1

Svar: Häst är mysigt ^^
Amanda Martinsson

#3 - - Mikaela:

Åh vad mysigt! Måste kidnappa min systers häst och rida ut någon dag!

Svar: Ja, gör det! :) så himla mysigt ^^
Amanda Martinsson

#4 - - Hanna Marie:

Så mysigt (jag är avis)! Jag minns det finast med stallet på vintern som när en är lite så där kall om händerna, och så är hästens andedräkt varm och gosig så en kan värma sig. Dör lite, vad jag saknar stallet!

Svar: Kan förstå det. Jag hade uppehåll ett år när jag började plugga, men sen klarade jag det inte längre. Riktigt mysigt att gräva ner fingrarna i lång vinterpäls också :)
Amanda Martinsson

Upp