sånt ni inte sett innan, februari

Har ju varit isande kallt till och från och vissa dagar i stallet var så himla vackra med alla iskristaller.
 
I och med att solen går upp tidigare och tidigare får jag se så himla mycket fina soluppgångar.
 
Läste en bok där en vinter förklarades med dessa ord, haha. Så himla klockrent!
 
Jag och David har byggt ihop en hel hög med Ikea-möbler. Kan vara bland det tråkigaste som finnns!
 
Några rundor till stallet blev det. Vissa hästar är lättare att fota än andra.
 

Jag loppisfyndade denna söta tavla. Den ska absolut upp på väggen när vi flyttat.
 
En bild från Göteborgs centralstation från när jag vara nere för arbetsintervju.
Månadens bilder | |
#1 - - Carolina:

Vilken fin blogg du har! Hittade dig via Majas blogg :) Håller med att hästar kan vara svåra att fota men de är så otroligt vackra och om man lyckas få ett bra foto jublar hela hjärtat! Häftigt att du har varit med på inspelningen av Arn, coolt! Ha en bra kväll!

Svar: Åh, vad kul att höra :) Ja, hästar gör sig väldigt bra på bild om dom samarbetar lite, dock inte ofta dom gör det, haha. Ja, det var riktigt häftigt att få allt bakom kulisserna under inspelningen av Arn, men verkligen inget jag skulle kunna tänka mig att att jobba med under lång tid. Kram
Amanda Martinsson

#2 - - Lis Mari:

Vilken bok är det? Igenkänningsfaktor!!

Svar: Det är "komma fram" av rainbow rowell :)
Amanda Martinsson

#3 - - Anna María:

Alltså wow! De där iskristallerna! <3

Svar: Ja, allt blir så himla vackert med iskristaller :)
Amanda Martinsson

#4 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Många vackra bilder! :)

Svar: Åh, tack :D
Amanda Martinsson

Upp