precis just nu

Lista lånad från Amanda.
 
Precis just nu:
Sitter jag vid köksbordet i nya lägenheten och funderar på vad jag ska äta till frukost.
 
Precis just nu känner jag mig:
Lite trött och lite hungrig och mycket förväntansfull över första veckan som Göteborgsbo.
 
Precis just nu är jag glad över:
Att nästan alla flyttlådor är uppackade, att jag får högre lön på nya jobbet än jag trodde jag skulle få och att våren är på väg <3
 
Precis just nu är jag nervös över:
Att börja nya jobbet på måndag... Även om det verkar vara ett väldigt bra och trevligt ställe vet man ju aldrig hur kollegor och barn är förrän man faktiskt börjat där.
 
Precis just nu längtar jag efter:
Att träd och blommor ska slå ut, att det ska bli såpass varmt att man kan strunta i jackan och att det sista ska bli klart i lägenheten.
 
Precis just nu är jag sugen på:
Att sitta ute i vårvärmen och grilla för första gången i år. Alltså ååh, vad jag är sugen på grilldoft och värme.
 
Precis just nu:
Ska jag leta upp lite bilder som passar i inlägget, redigera dessa och sen publicera mitt inlägg.
 
Ha en bra tisdag allihop <3
Listor | |
#1 - - Maja:

Kul med nytt jobb! Lycka till! :-)

Svar: Ja, det ska nog bli kul :) tack ^^
Amanda Martinsson

#2 - - Sandra:

Åh, jag har precis samma längtan som dig. Snart!!! :D

Svar: Vill bara ha vår och varmt nu, nu, nu! :)
Amanda Martinsson

#3 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Så kul att få läsa! :)

Svar: Kul att du tycker det ^^
Amanda Martinsson

Upp