mars x fyra

Så var det redan mars och vi är ännu ett steg närmare vår och värme. Älskart! Som vanligt i början av månaden tänkte jag vi kör en tripp längs memory lane och med fyra bilder från mars andra år.
 
I mars 2007 fick vi som gick på Uddetorp chansen att jobba som hästskötare under filminspelningen till Arn. En så himla häftig upplevelse men verkligen inget jag skulle vilja jobba med. Helt sjukt vilken tid allt tar alltså! Jag var där ungefär 12 timmar om dagen i två dagar och på den tiden hade de lyckats få ihop ungfär 10 minuter film att använda.
 
2010 hade jag precis skaffat ett teleobjektiv och testade det genom att fota lite ankor nere i Boulogner.
 
I mars 2011 var jag på roadtrip med Lina. Vi hälsade på lite andra vänner och hemma hos Emily spelades det en runda med Monopol som inte gick sådär jättebra för mig. Begravde min hund bland alla mina intecknad-kort.
 
Mars 2012 bjöd på Jönköpings utlandsphest, Syndafloden. Jag och Louise utforskade fina Jönköping i overaller, vi passade även på att se Melodifestivalfinalen på en pub i stan iklädda ovve. Saknar dessa utlandsphester ibland alltså...
Tillbakablickar | |
#1 - - Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione:

Fina bilder ;)

Svar: Tack :)
Amanda Martinsson

#2 - - Lis Mari:

Det verkar stämningsfullt nanting!

Svar: :)
Amanda Martinsson

#3 - - Sandra:

Nu var det evigheter sen jag pluggade men jag kan också sakna det ibland, att få åka till någon annan stad sådär ;)

Svar: Jaa, jag var iväg massor under tiden jag var kåraktiv. Hälsade på hos olika högskolor och festade under en helg, så skoj! :)
Amanda Martinsson

Upp