diy: lysande burkar

Hej! Jag lever men har fullt upp med att packa upp, sakna Skövde lite och packa upp lite mer. Nästa vecka lovar jag att blogga ordentligt igen, då är jag nämligen ledig hela veckan (eller egentligtn är jag arbetslös i en vecka, men jag räknar det som att vara ledig istället). Tänkte bjuda på en väldigt enkel men effektfull diy. Tipset hittade jag hos Beatrice.
 
Du behöver bara två saker:
En ren glasburk
Glowsticks
 
Knäck glowsticken så att den börjar lysa (mucho viktigt att göra det först). Klipp sen försiktigt av ena änden på pinnen och håll den över en burk. Klipp då av andra änden också (för att släppa på trycket) och försök sprida runt lysvätskan i burken. Klart att ställas fram!
 
DIY, Harry Potter | |
#1 - - Joanna-8 självmordsförsök senare- Livet med Asperger och Bipolär sjukdom:

så coolt

Svar: Ja, och så lätt att göra :)
Amanda Martinsson

#2 - - Helene:

Häftiga!! :D

Svar: Jaa, och väldigt lätta att göra ^^
Amanda Martinsson

#3 - - Kajsa:

vilka roliga!

Svar: Ja, och dom passade perfekt till temat ^^
Amanda Martinsson

Upp