kap verde, dag sex

Dag sex i Kap Verde var ganska så händelselös. Hängde mest här vid poolkanten.
 
Tillsammans med denna sköning till exempel.
 
Min hårbotten var helt sönderbränd så fick låna en för liten keps av Ebba. Måste komma ihåg att köpa med en solhatt till nästa solsemester. På bild nummer två här kan ni skymta lite av min kräftlook.
 
Hängde en stund i poolbaren (en bar i poolen) med Julia innan jag gav upp solen för dagen och chillade på rummet istället.
 
På kvällen sken månen så fint. Vi satt en stund i lobbybaren och umgicks med våra telefoner innan middagen.
 
Middagen intogs på hotellets asiatiska restaurang. Sushin var en besvikelse men annars var det klart bästa maten på semestern. När alla ätit upp gick jag ganska tidigt upp på rummet, kollade på film och somnade så fort jag la huvudet på kudden.
 
Resor | kap verde, resa, sal | |
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Ajajaj med brännan alltså! Men annars såg det fantastiskt härligt ut :)

Svar: Jaa, får skylla mig själv som använde för lågt solskydd och ingen hatt, haha. Lär mig aldrig. Men annars var det väldigt härligt :)
Amanda Martinsson

#2 - - Lili:

Det ser underbart ut! Brännan låter dock mindre trevlig.

Svar: Den var mindre trevlig, haha. Men annars var kap Verde helt underbart.
Amanda Martinsson

Upp