en kväll hos mamma

En onsdagkväll förra veckan var min syster och hälsade på hemma hos mamma så jag tog mig dit för umgås lite med både henne och mamma.
 
Katten låg och blängde när vi kom. Det är nog vad hon gör bäst, att blänga.
 
Som jag visat tidigare beställde vi hem grekisk grilltallrik från Wallermans till middag. Vi åt tills vi storknade i princip.
 
När vi smält maten lite tog vi fram pajen jag gav er receptet på i veckan.
 
Sen slog jag mig ner med Julia i soffan...
 
...för en omgång Alfapet! Ett av mina favoritspel.
 
Efter en ganska jämn match så slutade det hela med att jag vann. Himla kul då jag nästan aldrig vinner i spel.
 
Sen blängde katten lite mer på oss innan det var dags att gå hem igen. En himla trevlig onsdagkväll!
Allmänt | |
#1 - - Lis Mari:

Ja Alfapet är såååå kul!! :-D

Svar: Ja, ett av mina favoritspel :)
Amanda Martinsson

#2 - - Lili:

Vilken fin katt! Och åh, Alfapet. Älskar't! Försöker nu få tag i ett bättre begagnat.

Svar: Fin men elak, haha. Åh, dom äldre varianterna är ju såååå fina
Amanda Martinsson

#3 - - Anna María:

ÄLSKAR Alfapet! Tycker det är så fint att sitta och spela, grubbla och fundera på orden.

Svar: Ja, det är så himla kul! :)
Amanda Martinsson

Upp