en iskall promenad

En dag förra veckan var jag hemma innan det var mörkt och som grädde på moset (alltså äter folk grädde på sitt mos,eller varför säger man så?)  lyste solen en i ansiktet, så jag bestämde mig för att ta en kort promenad i kylan.
 
Så himla vackert var det ute! Trots att jag hatar kylan och mörkret som kommer med vintern så måste jag ändå säga att sånahär dagar är otroligt vackra.
Bilder | |
#1 - - Lili:

Ahmen, vilka otroligt vackra bilder! Sådant underbart ljus. Jag blir ju nästan förälskad i vintern av att se dem.

Svar: Ja, det var verkligen helt magiskt ljus den eftermiddagen :)
Amanda Martinsson

#2 - - Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione:

Vilken vacker bild :D

Svar: tack :)
Amanda Martinsson

#3 - - CAMILLAESI:

Så fina bilder :D

Svar: Åh, tack :)
Amanda Martinsson

#4 - - Sandra:

Wow, vilka vackra bilder! Här har allt töat bort nu :/

Svar: Tack :D här är allt borta nu också så är glad jag hann få lite fina vinterbilder innan snön försvann
Amanda Martinsson

#5 - - Alicia:

Alltså så sanslöst magiskt ljus! Tycker så mycket så mycket om det där gyllene solnedgångsljuset mot den kalla blålila. Naturen <3

Svar: Ja, ljuser var helt fantastiskt! :)
Amanda Martinsson

Upp