saker jag ser fram emot, sommar

Har sååå mycket roliga saker att se fram emot nu i sommar. Helt galet vad grejer jag har planerat in och bokat redan.
 
Summerburst i Göteborg - har inte besökt Summerburst tidigare men har alltid varit lite sugen. Så i år tog jag och några kompisar tag i att köpa biljetter.
 
Ridlägerweekend - ridläger = sommar för mig, mellan 2004 och 2013 befann jag mig minst en vecka på ridläger varje sommar och nu var abstinensen för stor. I år blir det dock Vedbände ridläger istället för sköna gröna Sjöstjärnan. Jag håller tummarna för att det kommer vara minst lika mysigt.
 
Beyonce - jag och mina fina före detta sjöiskollegor har lyckats få tag på biljetter till Beyonces konsert i sommar. Jag är inte Beyonces största fan men känner ändå att det här kommer bli sååå häftigt, det är ju ändå QueenB vi pratar om. Som bonus på det här planerar vi att åka upp till Stockholm redan till helgen innan för att maxa semestern med allt vad vi kan hitta på där, och sen avsluta med konserten på tisdagkväll. Kommer bli magiskt!
 
Way Out West - var på WOW för två somrar sedan och fastnade helt för konceptet stadsfestival. I år kommer jag dessutom bo på gångavstånd till Slottskogen så jag räknar med att det blir awesome!
 
Det kommer helt enkelt bli en magisk sommar.
Personligt | |
#1 - - Nora Bååth:

Vill ha sommar nuuu!

Svar: Jag meeed! :)
Amanda Martinsson

#2 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Vilka underbara saker du har att se fram emot! :)

Svar: Verkligen :) längtar ihjäl mig typ
Amanda Martinsson

#3 - - MADDISENJ.SE:

SÅ härliga saker du har framför dig. Skulle inte tacka nej till sommar!

Svar: Ja, det kommer bli en toppensommar! :)
Amanda Martinsson

#4 - - N:

Härliga saker!

Svar: verkligen :)
Amanda Martinsson

#5 - - Celine:

Alltså åh vilken bra sommar det låter som att du kommer att få!

Svar: Det hoppas jag verkligen :) mycket kul planerat iaf ^^
Amanda Martinsson

#6 - - Sandra:

Men åh, längten man fick nu då! Och vad mysigt att få åka på ridläger :)

Svar: Ja, längtar så in i bomben :) ridläger ska bli supermysigt!
Amanda Martinsson

Upp