februari x 4

I februari 2009 höll jag på och tricktränade Potter, en kompis ponny. Detta gjorde jag under ungefär ett halvår som gymnasieprojekt. Så himla roligt då Potter var otroligt lättlärd.
 
2010 hade jag skaffat systemkamera och ett teleobjektiv. Visste inte alls något om inställningar så körde allt på auto då... Passade iallefall på att fota Potter ute i snön.
 
Vi hoppar vidare till nästa år, nämligen 2011. Då hade jag precis flyttat från mamma till denna lilla studentlägenhet. Är fortfarande här jag och David bor nu, fram tills i mars då, när vi flyttar till Göteborg.
 
Slutligen tar vi en bild från februari 2012. Då var jag och massa andra roliga studenter i Trollhättan på utlandsphest. Knatade runt i overall hela dagarna och drack mer alkohol än vatten under en helg. Sisådär hälsosamt men oj så roligt.
 
Tillbakablickar | |
#1 - - Sandra Snellman:

Vilken ståtlig häst! :)
Vad är det du studerar?

Svar: 2009 som bilden togs, gick jag naturbruksgymnasium med hästinriktning :)
Amanda Martinsson

#2 - - LIVSGLITTER:

Hästen är ju alldeles underbar!

Svar: Ja, han var superfin :)
Amanda Martinsson

Upp