ett muminpaket kommer lastat

Kommer ni ihåg dopet jag var på? Som doppresent köpte vi lite olika böcker, bland annat "Vem kan trösta Knyttet?" som vi beställde från muminboden.se. Grejen var att det fanns alldeles för mycket fint på den sidan så en del andra saker fick också åka med hem till mig och David. Vad tänkte jag visa här nedanför.
 
Dessa otroligt fina salt- och pepparkar. Tänker ha dom som prydnad på en hylla någonstans i köket istället tror jag. Nästan för fina för att användas.
 
Även denna kaffeburk klickades hem. Älskar att David är lika Muminfrälst som jag så att han går med på att köpa hem sånahär saker.
 
Dessa två fantastiska affisher köpte vi också. De ska upp på väggen i nya lägenheten så fort vi flyttat in ordentligt.
 
Till sist hade jag beställt ett paket med påsteer. Jag fick dock hem fel sort och som kompensation fick jag behålla den som var fel men även få rätt paket hemskickat, så nu ska jag bälja Muminte.
 
Så sjukt söta förpackningar. Vill ha dom framme så gäster får se men känns knasigt att pynta med tepåsar i köket.
 
Det var allt det, men hade med lätthet kunnat beställa hem halva butiken. Så sjukt mycket fint.
Materiella ting | |
#1 - - Ida:

Åh vilka fina! :)

Svar: Jaa, finns så mycket fint med mumin ^^
Amanda Martinsson

#2 - - Pernilla:

Salt- och pepparkaret <3

Svar: Älskar dom ^^
Amanda Martinsson

#3 - - Alicia:

Ååh det bara spritter i min mage av detta! MUMIN <3<3<3 Jag har också två illustrationer ur den serien inramade i sovrummet - en karta över mumindalen och en där muminmamman sover i vassen med en stor orange sol i bakgrunden. Himla fint att vakna till! Skulle kunna tapetsera hela mitt hem med mumin.

Svar: Jaa :D
Amanda Martinsson

#4 - - Sandra:

Så mycket fint! Föll stenhårt för saltkaren :)

Svar: Ja, det gjorde jag med ^^ så himla fina :)
Amanda Martinsson

#5 - - Jeanette:

Så fiiina salt och peppakar :)

Svar: Ja, älskar dom ^^
Amanda Martinsson

Upp