efod - vecka 8

Tänkte prova på ett koncept jag sett hos Lovisa (himla bra blogg för övrigt!), nämligen Ett foto om dagen. Istället för det välkända ett foto i timmen har jag tagit ett foto om dagen under en vecka. På så sätt får ni en liten överblick av vad jag har gjort veckan som gått. Lite kul tycker jag, så låt oss köra igång.
 
Måndagen bestog av jobb och sen en tur till stallet. Hilmis gjorde sig som vanligt strålande på bild.
 
I tisdags hade jag semester och hade egentligen tänkt dokumentera hela min dag, men det blev inte så många fler bilder än den här selfien i toaspegeln hemma. Jag hann i alla fall med att lämna in bilen på verkstad och sen ta tåget ner till Göteborg där jag skulle iväg på arbetsintervju. Nervöst så jag vet inte vad... Sen var det bara ta tåget hem igen för middag hemma med David.
 
Onsdagen bestog i princip bara av jobb. Hade stängning så började inte förrän vid 10. Passade på att stiga av bussen några stationer därifrån och gå en bit i det fantastiska vädret vi hade. Efter stängningen var det även APT så jag var inte hemma förrän vid åtta på kvällen.
 
Torsdagen var en väldigt bra dag. Hade först en mysig dag på jobbet med min söta tvååringar, fick det roliga beskedet att jag fick jobbet i Göteborg, slutade redan klockan två och kunde åka ut till stallet och rida ut på en väldigt glad och taggad Hilma i det fantastiska vädret. Fanns nog inget att klaga på den dagen alltså.
 
I fredags var det först jobb (som vanligt), sen hann jag med en snabbis till affär'n innan det var dags för after work med mina goa kollegor. Sällskapet som vi var på är en vinbar och dom har såhär snygga pallar som ser ut som stora vinkorkar.
 
I lördags drog jag på mig ovven för en heldag i Boulogner. Det var nämligen dags för Skösex årliga inspark. Jag hade en superrolig dag och kväll som slutade med att jag och några kompisar satt och skrålade med i 90-talslåtar innan det var hög tid att gå hem.
 
Söndagar är oftast dagen på veckan då vi försöker komma iordning och förbereda inför nästa vecka. Efter en bakislunch på Max tillsammans med Michaela så har vi tvättat, städat lite, gjort en veckomatsedel och handlat. Roligare en så blev det inte denna söndag.
Allmänt, Bilder | |
#1 - - Lili:

Åh, den första bilden är så hysteriskt rolig! <3

Svar: Hon är alltid så himla fotogenisk ^^
Amanda Martinsson

Upp