10 frågor om tv-serier

1. Favoritserie på tv just nu?

➜ Just på tv följer jag inte sådär jättemånga serier, favoriten just nu är dock Gympaläraren på ettan. Så himla fint program.

2. Favoritkaraktär?

➜ Seth Cohen alla gånger. Finns ingen bättre karaktär (det skulle vara Kimmy Schmidt isåfall)

3. Tv-serie som gör dig besviken just nu?

➜ Såg säsongsstarten av Orphan Black och kan inte säga att jag blev sådär jätteimpad... Hoppas att den rycker upp sig i kommande avsnitt.

4. Tv-serie som överträffat dina förväntningar?

➜ Superstore! Hade väl i princip inga förväntningar alls när jag såg första avsnittet, men insåg att det är en sjukt rolig serie. Skrattar högt till nästan varje avsnitt.

5. Något du är trött på?

➜ Kan faktiskt inte komma på något jag är sådär särskilt trött på.

6. Något du vill se mer av?

➜ Välgjorda och roliga komedier är det jag tycker bäst om just nu.

7. En scen du minns från de senaste veckorna?

➜ Såg avsnittet av Grey's där Derek dör i söndags, need I say more...

8. Har du något maratonprojekt?

➜ Är snart klar med alla avsnitt av Grey's Anatomy. Håller även på och kollar igenom Gossip Girl, det finns en hel del avsnitt att se kan man ju säga.

9. Tv-serie som inte går just nu men som du längtar efter?

➜ Orange is the new black, ser så mycket fram emot den nya säsongen.

10. Tv-serie som du inte sett än men som ligger snart på tur?

➜ Är väldigt sugen på att se Jane the Virgin, har hört att den ska vara rolig.

 

Lista hittad hos Seriedrottningen.

Listor | |
#1 - - Cassandra Haraldsson:

Så kul lista :)

Svar: Ja, tyckte det med ^^
Amanda Martinsson

#2 - - Annie - lättlagat vegokäk:

Kul lista! Den kanske jag lånar någon gång :)

Svar: Gör det! :)
Amanda Martinsson

#3 - - Sandra:

Åh, vilken rolig lista! Den kanske jag också borde fylla i någon dag :)

Svar: Jamen gör det ^^ Det var lite kul att tänka till kring serier :)
Amanda Martinsson

#4 - - Lina Lingman:

Superkul lista!!

Svar: Rolig att fylla i också :)
Amanda Martinsson

Upp