oktobers testagrambox

Förra veckan anlände detta paket hem till mig. Eller ja, jag fick åka och hämta ut det på Ica pga stort paket och liten brevlåda. Testagram är i alla fall en prenumerationstjänst, typ som Glossybox, men man får istället testa ganska nyutgivna produkter. Varje paket innehållet oftast någon både lite ätbart och lite till hemmet (typ städgrejer eller hygiensaker). Kostar 99 kr per box och man får saker för ett värde av runt 200 varje månad, lätt värt för såna som mig som älskar att testa nya produkter.
 
Den här månaden innehöll boxen:
 
Palmolive mulberry: En handtvål som luktar riktigt gott. Har ej hunnit testa men plus för fin förpackning.
Colgate Komplett: En tandkräm som tydligen ska hjälpa mot lite av varje. Är lite anti till produkter som lovar alldeles för mycket så tänker inte se på den här mer än som en vanlig tandkräm.
Indian mexican taco mix och Indian antojitos: En tacokryddmix och minitortillas. Har kastat ett öga på dom här ett par gånger när jag och David har handlat så ska bli kul att testa båda dessa.
Cool Hallon Skalle: Ett skumgodis med surt pulver. Små, söta och goda. Påsen tog slut fort.
Ryvita Müsli Cruncher: Ett müsliknäckebröd. Lite annorlunda, men gott. Lite för sött för att passa mig till frukost men kan tänka mig att det är perfekt till mellanmål.
Göteborgs Utvalda Kardemumma: Kex av Digestive-typ men med kardemummasmak. Riktigt, riktigt goda!
Ica Gott Liv Naturell Nötmix med torkad physalis: Alltså nee...inte alls min typ av snack. Naturella nötter är tråkigt (mvh saltberoendetjej90) och den torkade physalisen var rent ut sagt äcklig.
Go! Energyshot: Sockerfri energishot med grapefruktsmak. Hög koffeinhalt så ska testa någon gång när jag behöver en extra koffeinkick.
 
Materiella ting, Produktnyheter | |
#1 - - sotvatten.blogg.se:

åh, kardemummakexen låter amazing.

Svar: Dom är amazing! Kan verkligen rekommenderas :)
Amanda Martinsson

Upp