vecka 21

Nu är det dags att ta en titt på vad jag hade för mig förra veckan. Tänkte göra detta till ett stående inlägg varje vecka, helt enkelt för att jag tycker det är en rolig grej att göra och för att jag tycker det är kul att kolla tillbaka på vad jag har gjort vecka för vecka.
 
I måndags förra veckan hade jag en riktigt, riktigt dålig dag på jobbet (ni vet en såndär dag som får en att ifrågasätta sitt karriärsval mer än en gång). Som grädde på moset var jag superförkyld och vi hade dessutom tvättid... Inte min roligaste dag kan man ju säga.
 
tisdagen vaknade jag upp ännu mer förkyld och valde att vara hemma. Roade mig med netflix, dator, mobil och bok. Allt detta från soffläge.
 
Även onsdag spenderade jag hemma, dock kände jag mig mycket bättre. Åt nudlar och kollade på Grease live.
 
I torsdags var jag återigen på jobbet, efter en jobbet åkte jag ut till stallet och red ett supertrevligt pass på Nellie. Så kul att man nu börjar få hålla in lite istället för att sitta och driva i varje steg.
 
fredagen slutade jag tidigt på jobbet och mötte då upp dessa två. Vi intog sen Ullevi för Summerburst. Bra stämning men sjukt mycket folk. Axwell V Ingrosso var gryyyymma!
 
Även lördagen tillbringades till stor del på Ullevi. Det hanns även med lite andralånghäng. Tänkte det kan komma lite längre inlägg om det här sen.
 
Avslutningsvis har vi söndagen. Vaknade upp hyfsat pigg till strålande sol och värme <3 Jag och Michaela tog en promenad i Slottskogen och kollade på djuren och klappade på lite getter. Dagen fortsatte sen med megaloppis här i Majorna. Köpte på mig en lite elefantöra-stickling som jag ska vårda ömt.
 
Vad gjorde ni förra veckan?
Ett foto om dagen | |
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Vecka 21 bestod av jobb, promenader, deppighet och sedan ett 80-årskalas på lördagen. Det var en jävla skitvecka.

Svar: Lät inte som någon höjdare faktiskt :/ hoppas denna vecka blir bättre :)
Amanda Martinsson

#2 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh så roligt med Summerburst! :D

Upp