efod - vecka 17

Så var det återigen dags att ta efter Lovisas ett foto om dagen-koncept. Det är helt enkelt en bild för varje dag förra veckan. Lite småglimtar från mitt liv kan man säga. 

På måndagen gjorde jag först ett långt jobbpass för att sen gå hem och tvätta. Ingen superhöjdare till dag med andra ord, men ändå skönt att få lite gjort.
 
I tisdags ansåg jag att det var hög tid att sätta några av fröna jag köpte på mig tidigare i våras. Planterade således en hel del den förmiddagen, tänkte visa mer specifikt i ett annat inlägg. Ska bara hålla tummarna för att det blir något av det.
 
Onsdagar är min och Davids quizdag. Återigen var vi på GG-bar, helt enkelt för att deras quiz ligger på en ganska lagom nivå. Och återigen var vi bara något poäng ifrån prispallen, tror det är tredje veckan i rad det händer och det är ju verkligen fruktansvärt frustrerande! Hellre då att man är långt ifrån #dåligförlorare
 
I torsdags begav jag mig ut till stallet efter jobbet. Det var verkligen skitväder hela dagen med regn, blåst, hagel och åska men lyckades pricka in uppehåll medan jag red. Ponnyn var iallefall duktig och jag var nöjd.
 
Efter jobbet i fredags hämtade jag ut ett paket som innehöll denna lilla sköning.Ville ha en ny, och framförallt bra kompaktkamera då jag inte riktigt orkar släpa med mig systemen överallt. Även bra med en kompakt på konserter mm då man oftast inte får ha systemkamera med sig. Jag är iallafall redan kär i denna lilla krabat. Vi ska nog kunna bli riktigt bra kompisar.
 
I lördags var det valborg och jag passade på att åka upp till Skövde för att hälsa på Michaela och Louise. Vi lagade middag, spelade spel, shottade, pratade massor och blandade drinkar innan vi gick ner till kåren.
 
Sista dagen på veckan vaknade jag upp hemma hos Michaela. Vi åt bakismat och kollade på Twilight (♥) innan det var dags för mig att åka hem mot Göteborg igen. Testade en frapino med smak av blåbärspaj från Espresso house. Oh, my vad god den var!
 
Och det var min vecka det. Hur hade ni det förra veckan? Hittade ni på något kul? Tell me!
Personligt | |
Upp