10 senaste

Lista lånad av Sandra.
 
Min senast pinnade inredningsbild:
Var bilden här ovan, vill också ha en så snygg barvagn. Källa här.
 
Den senaste sura grejen:
Vädret...alltså vart tog solen och värmen vägen?
 
Min senast lyssnade podcast:
Lyssnar i princip aldrig på poddar. Lyssnade dock något avsnitt av Sandras och Gustavs pod precis där i början, minns dock inte vad den handlade om.
 
Min senast använda emoji:
Är nog även min mest använda emoji, använder den jämt och ständigt.
 
Min senaste tv-serieobsession:
Har egentligen ingen relativt ny obsession. Började kolla på Carrie Dairies för någon månad sen och har snart plöjt dom två säsongerna som finns. Så himla gullig och lättsam serie.
 
Mitt senaste dyra köp:
Denna lilla kompisen var inte gratis kan man ju säga. Är dock sååå himla nöjd än så länge. Har även bokat boende i Tokyo för någon vecka sedan+betalat in slutbetalningen till ridlägret jag ska på. Hej hej, slösarmånad.
 
Mitt senaste projekt:
Har ju planerat att måla om våra köksstolar nu sedan jag flyttade hit i princip. Ska verkligen försöka ta tag i det nu så det blir gjort.
 
Senaste tanken:
Varför är jag så himla trött?
 
Min senaste lästa tidning:
Köpte med mig Mitt Kök när jag handlade igår. Var dock inte mycket att hurra åt den här gången.
 
Senast lyssnade låt på Spotify:
I've Been Waiting For This Night - Donny Montell, Litauens bidrag i Eurovision för övrigt.
Listor | |
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Wooosh, wow, Tokyo!! :D :D COOLT!

Svar: Ja, det ska bli riktigt häftigt ^^
Amanda Martinsson

#2 - - joré:

hhahah äre lite töntigt att jag blir stolt över att du lyssnar på litauens låt?? </33 ska kolla in carrie diaries, lär behöva en lättsam serie att se i sommar!

Svar: Absolut inte ^^ sjukt bra låt dessutom!
Amanda Martinsson

#3 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

sv: Åh ja, visst är et Rizzo-känsla!! Det är dock Mia Wallace i Pulp Fiction ^^

Svar: Ah, såklart ^^
Amanda Martinsson

#4 - - lovisa:

känner igen det där med lättsmält serie. har precis plöjt färdigt min och carrie's diaries låter ju som ett fantastiskt nytt alternativ. var streamar du den nånstans?

Svar: Jag kollade vid netflix :)
Amanda Martinsson

Upp