b, l, o, s, s, a glöggen heter blossa

Förra veckan blev jag glöggsugen. Här hemma har jag ett antal olika flaskor just nu så det var bara att försöka välja en och lotten föll på Blossas årgångsglögg från i år.
 
Flaskan är helt fantastiskt fin enligt mig. Själva glöggen ska ha en smak av Earl Grey. Perfekt tänkte jag som älskar te.
 
Serverade glöggen tillsammans med pepparkakor och saffransklipp. Blev dock besviken på glöggen, jag hade glömt bort hur äckligt jag tycker det är med starkvinsglögg... MEN, tänker man bort alkoholsmaken så var ändå själva glöggsmaken helt okej. Kände inte mycket av Earl Grey men en fin och inte allt för söt glöggsmak. Tänker däremot hålla mig till saftglögg from now on //mvh mogentjej90
 
PS. Hur fina är inte dessa glöggmuggar med Elsa Beskow-mönster?! Vill ha allihop. DS.
Allmänt, Produktnyheter | |
#1 - - Alicia :

Åh jag måste också ta och prova den glöggen! Vad synd att man inte kände mer av tesmaken dock. Men det ska bli spännande att prova :) /Alicia

Svar: Min sambo tyckte dock att den kändes mer. Jag kanske var för fokuserad på starkvinssmaken.
Amanda Martinsson

#2 - - Emma - Merakibeauty.se:

vilka julkänslor! :)

Svar: Älskar julen och alla förberedelser innan ^^
Amanda Martinsson

Upp