ett helgbesök i linköping

För ett par helger sedan packade jag en stooor väska och satte mig på en buss i några timmar. Jag och Jaqueline skulle nämligen upp till Linköping för att hälsa på Lina under en helg.
 
På fredagen var det damsittning med Moulin Rouge-tema. Jag såg ut såhär med megaögonfransar.
 
Ett helt gäng innan själv sittningen drog igång. Hade en superrolig kväll med massa god mat, god dricka, härliga tjejer och halvnakna killar. Bilderna här ovan är lånade från TingeLing-sektionens facebooksida.
 
På lördagen var det istället dags att dra på sig ovven för fulsittning med midsommartema. Sill, potatis och alldeles för mycket nubbe skulle man väl kunna sammanfatta kvällen med. Hade i alla fall hur kul som helst.
 
Sen har jag tyvärr inte så mycket mer bilder att bjuda på, men jag hade hur som helst en himla bra helg, och det var verkligen hur kul som helst att träffa Lina och Jaqueline igen. Söndagen spenderade i soffan med OC innan det var dags att åka hem igen.
Allmänt, Fester och annat kul | |
#1 - - Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione:

Ser ut som en grym dag :D

Svar: Den helgen var toppen :)
Amanda Martinsson

Upp