lite nytt här hemma

Januari blev en riktig spenderarmånad, har köpt så himla mycket saker. Det positiva är väl att det har varit mestadels saker vi behöver hemma som ny tv och lite möbler, eller har planerat att köpa ett tag. Inte så många spontanköp med andra ord. Jag tänkte i alla fall ta och visa er vad som har hittat hem till oss den senaste tiden.
 
När jag och David var på Liseberg hittade vi detta änglaspel med Mumin som vi tidigare hade spanat in hemma hos Davids syster. Så himla fint med alla Muminkaraktärer som snurrar runt, runt.
 
På Gekås hittade jag en vattenflaska i glas till ett bra pris, så den fick följa med hem.
 
På Gekås köpte jag även med mig en vuxenmålarbok+pennor. Så himla bra tidsfördriv.
 
I bokaffären utanför själva Gekås hade de extrapris på böcker. Det var ta 3 för 100 kr i hela butiken så jag höll på att gå bananas. Till slut pratade jag lite sans med mig själv och det slutade med "bara" sex böcker. Är himla pepp på allihop.
 
Det sista jag tänker visa från Gekås är denna bomberjacka. Är så himla nöjd med denna, tänker att den kommer vara perfekt till alla sommarkvällar.
 
Vi försöker plastbanta vårt hem så jag klickade hem en Humble Brush, en tandborste gjord i bambu. Kostar inte mer än 35 kr så tycker det är så värt det.
 
Jag och David beställde hem den här helt otroligt fina Harry Potter-boxen. Alla filmer plus hur mycket extramaterial som helst, och förpackningen är så fin att jag dör lite.
 
Och det var allt för denna gång. Blev en hel del grejer inköpta senaste månaden. Men som sagt mycket som redan var planerat. Har ni köpt något kul det senaste? 
Materiella ting | |
#1 - - Linnéa Elisabeth:

Åh så mycket kärlek på Harry Potter-boxen!! Var har ni lagt vantarna på den??! Vi har iofs redan alla filmerna, men jag delar dem med min syrra, så att ha egna hade inte varit helt fel! Då kan ju dessutom syrran ta över ägandeskapet av de gamla!!

Svar: Den har vi klickat hem från Ebay...svindyr men så värt det, haha. Harry Potter Hogwarts Collection heter den om du vill söka upp den själv :)
Amanda Martinsson

#2 - - Amanda Jonsson:

så himla fina grejer och vad fint änglaspelet med alla muminkaraktärer är! har ett med bara mumin. <3

Svar: ja, änglaspelet med mumin är fantastiskt ^^ men är svårt att inte tycka om något med mumin på
Amanda Martinsson

Upp