friday finds #7

Nu var det längesen jag körde ett friday finds så idag passar jag på att dela med mig av lite härliga djur- och naturlänkar som förhoppningsvis får er att le lite, det gjorde iallefall jag.
 
Vi börjar med lite roliga bilder. Här kan ni se vinnarna i tvåtusenfemtons "Comedy Wildlife Photography Awards". Helt omöjligt att inte dra på smilbanden när man scrollar nerför alla bilder.
 
Vi fortsätter på naturbildsspåret. National Geographic har utsett 20 av de bästa naturbilderna som publicerats i deras "Photo of the Day" under 2015. Helt amazing bilder!
 
Jag dör söthetsdöden på den här bilden. Finns inte så mycket mer att säga utan jag tänker fortsätta drömma om en bäbisren. Bilden är från 9gag.
 
Jag har helt snöat in mig på djur och natur men var helt enkelt tvungen att dela med mig av den här filmen på en liten bältdjursunge också. Så himla söt!
 
Har ni något kul att tipsa om såhär denna kalla januarifredag?
Friday finds | |
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh så underbart inlägg!

Svar: Visst blir man på gott humör av alla djuren ^^
Amanda Martinsson

#2 - - Linnea:

Ahhh, älskar det här inlägget!

Svar: Svårt att inte gilla massa söta djur och fina naturbilder ^^
Amanda Martinsson

Upp