en fladdermus, en cowboy och massa annat

För exakt två veckor sedan var det Halloween och tänkte visa er min Halloweenkväll, för bättre sent än aldrig tänker jag. Så let's go!
 
Jag var under kvällen utklädd till fladdermus i min onepiece jag köpte och hade även förra året. Hade planer på en annan utklädnad men den kändes inte helt rätt i slutändan så den får sparas till ett annat tillfälle. Hade tråkigt nog glömt av hur varm man blir i den här dräkten. Omöjligt att gå med luvan på sig utan att svettas ihjäl.
 
Ännu en bild på mig och en bild på David som vi i sista minuten klädde ut till någon slags cowboy. Ingen framförhållning hos den pöjken inte.
 
Gick på förfest hos Mimmie och där hittade jag ett skelett, en häxa och Friday Addams.
 
Hittade även en blandning mellan David Bowie och han i Kiss.
 
Och en Pikachu med djävulshorn.
 
Sen gick vi till kåren och där fanns det zombies och Harlequin från Suicide Squad.
 
Hittade även två skelett till.
 
Snapchat får avslutade denna Halloweenbildskavalkad för efter massa dans och kompishäng på kåren gick jag hem och sov.
 
Fester och annat kul | |
#1 - - Johanna:

Härliga bilder! :)

Svar: Tack så mycket :)
Amanda Martinsson

Upp