året som gått genom instagram

Jag älskar tillbakablickar så förrutom mina inlägg om året som gått genom bilder och text tänkte jag även ha en tillbakablick över instagramåret. Så jag kör på en bild per månad så får ni se ännu lite mer av vad jag har sysslat med under året. (Kul va!?)
 
I januari kom det lite snö och jag passade på att hänga i stallet med Hilma. Februari bjöd på kyla och fina frostmönster på stallfönstren.
 
I mars tittade solen fram mer och mer så jag passade på att äta årets första glass. Under april åkte jag till London där jag åkte till The Making of Harry Potter och smakade på Butterbeer.
 
I maj åt jag årets första jordgubbar och i juni var jag ofta uppe på Billingen och gick och avslutade oftast med en Twister.
 
Julis bild är från en förfest hemma hos Johnny och i augusti är det utsikt från Billingebacken.
 
September bjöd på strålande höstväder vilket jag bäst njöt av i stallet. I oktober hamnade min tredje tatuering på plats.
 
Jag tjuvstartade julmyset redan i november och i december blev det strandhäng på Kap Verde.
 
Blir ni av någon anledning sugna på att följa mig på instagram heter jag mjuppi där.
 
 
Tillbakablickar | |
#1 - - Alicia:

Alltså tatueringen <3

Svar: ^^ älskar den
Amanda Martinsson

#2 - - A M:

Vilka härliga bilder!

Svar: Tack snälla du :)
Amanda Martinsson

#3 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Kul att få se och alltså tatueringen <3<3

Svar: ^^ Älskar den!
Amanda Martinsson

Upp